Запис Детальніше

Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4106/
 
Title Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів
 
Creator Зима, О. В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядаються учнівські дебати як педагогічна
технологія через зміст критичного мислення. Аналізується освітній потенціал навчальних дебатів у розвитку критичного мислення учнів; з’ясовується ефективність їх використання для формування ключових компетентностей старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих
предметів.
In this article student debates as pedagogical technology are examined through the notion of critical thinking. Educational potential of educational debates is analyzed in development of the critical thinking in students; efficiency of their use turns out to be in the forming of key competences in senior students in the process of social science studies.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4106/1/2_20.pdf
- Зима, О. В. (2012) Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 381-389.