Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4106/
|
|
Title |
Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів
|
|
Creator |
Зима, О. В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються учнівські дебати як педагогічна технологія через зміст критичного мислення. Аналізується освітній потенціал навчальних дебатів у розвитку критичного мислення учнів; з’ясовується ефективність їх використання для формування ключових компетентностей старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів. In this article student debates as pedagogical technology are examined through the notion of critical thinking. Educational potential of educational debates is analyzed in development of the critical thinking in students; efficiency of their use turns out to be in the forming of key competences in senior students in the process of social science studies. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4106/1/2_20.pdf
- Зима, О. В. (2012) Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 381-389. |
|