Запис Детальніше

Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4168/
 
Title Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови
 
Creator Коротков, Олександр Миколайович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядаються психологічні особливості оволодіння іноземними мовами старшокласниками як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови на сучасному етапі становлення освіти в Україні. Подано порівняння психологічно-фізіологічних особливостей і навчальних можливостей учнів старшої школи початку ХХІ століття з
аналогічними даними кінця ХХ століття.
The article theoretically describes psychological features of foreign languages learning of high school students as one of the requirements at school textbooks’ constructing during the modern phase of Education development in Ukraine. Students’ psychological features comparison of the beginning of XXI
century and the end of XX century are presented in the article.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4168/1/2_29.pdf
- Коротков, Олександр Миколайович (2012) Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови Проблеми сучасного підручника (12). pp. 438-443.