Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4168/
|
|
Title |
Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови
|
|
Creator |
Коротков, Олександр Миколайович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розглядаються психологічні особливості оволодіння іноземними мовами старшокласниками як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови на сучасному етапі становлення освіти в Україні. Подано порівняння психологічно-фізіологічних особливостей і навчальних можливостей учнів старшої школи початку ХХІ століття з аналогічними даними кінця ХХ століття. The article theoretically describes psychological features of foreign languages learning of high school students as one of the requirements at school textbooks’ constructing during the modern phase of Education development in Ukraine. Students’ psychological features comparison of the beginning of XXI century and the end of XX century are presented in the article. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4168/1/2_29.pdf
- Коротков, Олександр Миколайович (2012) Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови Проблеми сучасного підручника (12). pp. 438-443. |
|