Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4297/
|
|
Title |
Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку
|
|
Creator |
Гуз, Костянтин Жоржович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them |
|
Description |
У статті розкриваються вплив ступеня абстракції, втіленого в підручнику, на формування рівня інтелекту учнів, зв'язок високого ступеня абстракції із засадами освіти сталого розвитку, досвід втілення їх в освітній моделі «Довкілля».
The article shows influence of degree of abstraction of the textbook on developments of intelligence of pupils, interrelation of high degree of abstraction with bases of education for a sustainable development, and also experience of their embodiment in the educational model “Dovkillya”. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН УКраїни
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4297/1/Guz_K._Stupin%60_absrtakciji_2013.pdf
- Гуз, Костянтин Жоржович (orcid.org/0000-0002-4332-1416 <http://orcid.org/0000-0002-4332-1416>) (2014) Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць (13). ISSN 978-966-644-204-1 |
|