Запис Детальніше

Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4297/
 
Title Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку
 
Creator Гуз, Костянтин Жоржович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description У статті розкриваються вплив ступеня абстракції, втіленого в підручнику, на формування рівня інтелекту учнів, зв'язок високого ступеня абстракції із засадами освіти сталого розвитку, досвід втілення їх в освітній моделі «Довкілля».
The article shows influence of degree of abstraction of the textbook on developments of intelligence of pupils, interrelation of high degree of abstraction with bases of education for a sustainable development, and also experience of their embodiment in the educational model “Dovkillya”.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН УКраїни
 
Date 2014
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4297/1/Guz_K._Stupin%60_absrtakciji_2013.pdf
- Гуз, Костянтин Жоржович (orcid.org/0000-0002-4332-1416 <http://orcid.org/0000-0002-4332-1416>) (2014) Ступінь абстракції підручника з предметів природничого циклу в світлі інтелектуального розвитку учнів та реалізації засад освіти сталого розвитку Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць (13). ISSN 978-966-644-204-1