Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4300/
http://undip.org.ua/ |
|
Title |
Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
|
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
На сучасному етапі розвитку школи назріла необхідність переглянути доробок педагогічної теорії та практики щодо форм організації навчальної діяльності учнів основної школи, адаптувати його до вимог диференційованого навчання.
|
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4300/1/2010_T2009_BOV.pdf
Барановська, Олена Володимирівна (2010) Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 9-10. ISBN 967-966-644-127-3 |
|