Запис Детальніше

Система підручників з предметів природничого циклу як умова формування цілісності знань про природу, природничої компетентності учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4322/
 
Title Система підручників з предметів природничого циклу як умова формування цілісності знань про природу, природничої компетентності учнів
 
Creator Гуз, Костянтин Жоржович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
5 Мathematics. natural sciences
 
Description У статті обґрунтовуються концептуальні положення цілісної природничонаукової шкільної освіти та системи підручників природничого циклу (1-11 кл.), у якій втілюється методика формування цілісності знань про природу, природничонаукової картини світу, образу природи як умови формування ключової природничонаукової компетентності.
The article deals with the conceptual provisions of integral natural-science education and the system of Natural Science textbooks (1-11 forms), in which the methods of forming of integrity of knowledge about nature, natural science picture of world, nature image are realized as a condition of the formation of key natural-science competence.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН УКраїни
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4322/1/Gooze_K._Systema_pidruchnykiv_pryrod.cyklu_2012.pdf
- Гуз, Костянтин Жоржович (orcid.org/0000-0002-4332-1416 <http://orcid.org/0000-0002-4332-1416>) (2012) Система підручників з предметів природничого циклу як умова формування цілісності знань про природу, природничої компетентності учнів Проблеми сучасного підручника (12). ISSN 978-966-644-204-1