Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4323/
|
|
Title |
Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів
|
|
Creator |
Ільченко, Олексій Георгійович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them |
|
Description |
У статті розв’язується проблема формування природовідповідно високих рівнів інтелекту учнів в період становлення фундаментальних структур мислення; висвітлені теоретично обґрунтовані і експериментально перевірені автором закономірності формування ефективного підручника, їх втілення в підручниках курсу «Довкілля».
The article solves the problem of the formation of natural high-level intelligence of pupils in the period of the fundamental structures of thought; the lows of formation of effective textbooks that are theoretically grounded and experimentally approved by the author and their realization in the textbooks of the course "Dovkillya (Environment)" (1-4) are covered. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН УКраїни
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4323/1/Il%27chenko_O._Formuvannya_v_pidruchnykakh_2012.pdf
- Ільченко, Олексій Георгійович (orcid.org/0000-0002-7188-9818 <http://orcid.org/0000-0002-7188-9818>) (2012) Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів Проблеми сучасного підручника (12). |
|