Запис Детальніше

Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4323/
 
Title Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів
 
Creator Ільченко, Олексій Георгійович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description У статті розв’язується проблема формування природовідповідно високих рівнів інтелекту учнів в період становлення фундаментальних структур мислення; висвітлені теоретично обґрунтовані і експериментально перевірені автором закономірності формування ефективного підручника, їх втілення в підручниках курсу «Довкілля».
The article solves the problem of the formation of natural high-level intelligence of pupils in the period of the fundamental structures of thought; the lows of formation of effective textbooks that are theoretically grounded and experimentally approved by the author and their realization in the textbooks of the course "Dovkillya (Environment)" (1-4) are covered.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН УКраїни
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4323/1/Il%27chenko_O._Formuvannya_v_pidruchnykakh_2012.pdf
- Ільченко, Олексій Георгійович (orcid.org/0000-0002-7188-9818 <http://orcid.org/0000-0002-7188-9818>) (2012) Педагогічні умови формування в підручниках початкової школи технологізованих знань як умови їх продуктивності та інтелектуального розвитку учнів Проблеми сучасного підручника (12).