Вимоги до ІКТ-компетенції вчителів, які приймають участь у дистанційному навчанні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4449/
|
|
Title |
Вимоги до ІКТ-компетенції вчителів, які приймають участь у дистанційному навчанні
|
|
Creator |
Савельєва, І.В.
|
|
Subject |
004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В статті розглянуті ролі, які можуть приймати вчителі в дистанційному навчанні. Описані головні функції та ІКТ-компетенції в залежності від обраної ролі вчителя. Підготовка всіх вчителів поки ще не достатня для використання дистанційних засобів в своїй професійній діяльності. Проаналізувавши дану статтю вони мають можливість з’ясувати потрібні їм ІКТ-компетенції для обраної роли в дистанційному навчанні. This article describes the roles in which teachers can take part in the distant learning. Also the main functions and ICT competence depending on selected role of the teacher are described. All teachers' reparation is still not enough for use the distant remedies for the professional activity. Analysed this article they have an opportunity to study out needed them ICT competence for the selected role in the distant learning. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4449/1/saveleva1.pdf
- Савельєва, І.В. (2014) Вимоги до ІКТ-компетенції вчителів, які приймають участь у дистанційному навчанні Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (49). |
|