Запис Детальніше

Методика построения индивидуализированной траектории обучения школьников

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4450/
 
Title Методика построения индивидуализированной траектории обучения школьников
 
Creator Савельєва, І.В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена интересом к созданию индивидуализированных траекторий обучения в условиях массового потока обучаемых. При стандартной классно-урочной системе обучения учитель не ориентируется на то, что учащийся уже знает, а использование личностно-ориентированного обучения позволяет дать каждому ученику необходимые только ему учебные элементы для изучения. В статье описана методика построения индивидуализированной траектории при использовании системы дистанционного обучения, учитывающая исходные знания каждого из учащихся.
Актуальність матеріалу, викладеного у статі, обумовлена інтересом до створення індивідуалізованих траєкторій навчання в умовах масового потоку тих, кого навчають. При стандартній класно-урочній системі навчання вчитель не орієнтується на те, що учень вже знає, а використання особистісно-орієнтованого навчання дозволяє надати кожному учню необхідні тільки йому навчальні елементи для вивчення. У статті описана методика побудови індивідуалізованої траєкторії при використанні системи дистанційного навчання, яка враховує вхідні знання кожного учня.
Relevance of the material presented in the article due to interest in the creation of individualized learning paths in terms of the mass flow of trainees. In the standard class-lesson educational system the teacher is not oriented on the present students’ knowledge, but using of the student-centred method allows each student to give him only the necessary elements for the learning. This article describes a method of constructing an individualized path using distance learning system, taking into account the background knowledge of each individual student.
 
Publisher Запорізький національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4450/1/%D1%81%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B01.pdf
- Савельєва, І.В. (2014) Методика построения индивидуализированной траектории обучения школьников Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки.