Запис Детальніше

Наукові засади формування проектно-технологічної культури учнів у процесі трудового навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4462/
 
Title Наукові засади формування проектно-технологічної культури учнів у процесі трудового навчання
 
Creator Мачача, Тетяна Святославівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті з’ясовується співвідношення структури розвитку здібностей учнів та загальної структури проектно-технологічної діяльності. Розкривається механізм формування сучасного типу проектно-технологічної культури учнів, яка характеризує рівень оволодіння ними спеціальних компетентностей як прогнозованих результатів процесу трудового навчання.
Correlation between the structure of pupils’ abilities and general structure of projecting and technological activities is shown in the article. Modern type forming mechanism of projecting and technological culture of pupils’ which defines their mastering standards of special competence as a forecasted results of the process of working education is given.
 
Publisher ПП Жовтий О.О.
 
Date 2010
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4462/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%C2%A6_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%C2%A6%D1%87%D0%BD%D0%BE%C2%AC_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D1%83%D1%87%D0%BD%C2%A6%D0%B2_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%C2%A6_%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Мачача, Тетяна Святославівна (2010) Наукові засади формування проектно-технологічної культури учнів у процесі трудового навчання Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 3. pp. 59-69.