Зміст і структура підручника «Технології» з погляду розвитку економічного мислення учнів основної школи (дидактичні вимоги)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4509/
|
|
Title |
Зміст і структура підручника «Технології» з погляду розвитку економічного мислення учнів основної школи (дидактичні вимоги)
|
|
Creator |
Левін, Павло Борисович
|
|
Subject |
33 Economics. Economic science
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті проаналізовано проблеми розвитку економічного мислення школярів й визначено відповідні дидактичні вимоги до підручника «Технології» для основної школи. Рекомендації стосуються його змісту, структури і навчальних завдань.
The article analyses the problems of economic thinking development of pupils and describes didactic requirements to Textbook of Technology to school: recommendations concerning contents, structure and tasks. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4509/1/2_38.pdf
- Левін, Павло Борисович (2012) Зміст і структура підручника «Технології» з погляду розвитку економічного мислення учнів основної школи (дидактичні вимоги) Проблеми сучасного підручника (12). pp. 486-491. |
|