Запис Детальніше

Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4654/
 
Title Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Використання рефлексії на уроках іноземної мови сприяє формуванню усвідомленого ставлення старшокласника до свого навчання, осмисленню й переосмисленню ним отриманих знань з іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування. Оскільки індивідуальна рефлексія навчальної діяльності є одним із способом формування адекватної самооцінки освітніх досягнень школярів, вона є невід’ємним компонентом мовного портфоліо, зокрема його розділу «Мовна біографія».
Use reflection to foreign language lessons promotes reflective attitude to their senior high school student learning, understanding and rethinking his acquired knowledge of a foreign language as a means of intercultural communication. As an individual reflection of learning activities is one way of forming self-esteem educational achievement of students, it is an integral component of language portfolio, including its section "Language Biography."
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4654/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81_%D0%BA%D0%B06.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі Іноземні мови в сучасній школі, 6 (64). pp. 6-9.