Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4654/
|
|
Title |
Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі
|
|
Creator |
Полонська, Тамара Костянтинівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Використання рефлексії на уроках іноземної мови сприяє формуванню усвідомленого ставлення старшокласника до свого навчання, осмисленню й переосмисленню ним отриманих знань з іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування. Оскільки індивідуальна рефлексія навчальної діяльності є одним із способом формування адекватної самооцінки освітніх досягнень школярів, вона є невід’ємним компонентом мовного портфоліо, зокрема його розділу «Мовна біографія».
Use reflection to foreign language lessons promotes reflective attitude to their senior high school student learning, understanding and rethinking his acquired knowledge of a foreign language as a means of intercultural communication. As an individual reflection of learning activities is one way of forming self-esteem educational achievement of students, it is an integral component of language portfolio, including its section "Language Biography." |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4654/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%81_%D0%BA%D0%B06.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі Іноземні мови в сучасній школі, 6 (64). pp. 6-9. |
|