Запис Детальніше

Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4810/
 
Title Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України
 
Creator Редько, Валерій Григорович
Пасічник, Олександр Сергійович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті відображено основні віхи вітчизняного досвіду диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти, починаючи з середини ХХ ст., та визначено передумови переходу до рівневого навчання іноземних мов у сучасній старшій профільній школі. Автори визначають особливості конструювання змісту підручників з іноземних мов відповідно
до трьох рівнів підготовки: стандарту, академічного та профільного.
The article outlines the milestones in the sphere of foreign languages curriculum differentiation beginning from the mid XX century and defines the main preconditions of introducing level education of foreign languages in the
secondary schools of Ukraine. The authors describe didactic peculiarities of constructing foreign language textbooks according to the following levels: standard, academic, profile.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4810/1/2_64.pdf
- Редько, Валерій Григорович and Пасічник, Олександр Сергійович (2012) Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України Проблеми сучасного підручника (12). pp. 649-662.