Запис Детальніше

Ретроспектива систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та підвищенні фахового рівня вчителів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5061/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/207#.U535SBaupb1
 
Title Ретроспектива систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та підвищенні фахового рівня вчителів
 
Creator Губаш, Оксана
Лапінський, В.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій. Виокремлено основні напрямки досліджень, що розроблялись в Україні та за рубежем, починаючи з 60-70-х років ХХ ст. Розглянуто дидактичні та психолого-педагогічні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні на різних етапах розвитку.
The paper carried out a retrospective analysis of the development of learning
systems, based on the use of information and communication technologies. It was determined the approaches of research had been developed in Ukraine and abroad from 60-70-ies of XX century, considered educational and psycho-pedagogical aspects of the
application of information technology training at different stages of development.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Institute of Information Technology and Learning Tools
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights cc_public_domain
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5061/1/207-607-1-PB.pdf
- Губаш, Оксана and Лапінський, В.В. (orcid.org/0000-0002-2832-4774 <http://orcid.org/0000-0002-2832-4774>) (2009) Ретроспектива систем навчання, заснованих на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій та підвищенні фахового рівня вчителів Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (14). ISSN 2076-8184