Стратегія створення підручника як компонента науково-методичного забеспечення цілісного змісту освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5140/
|
|
Title |
Стратегія створення підручника як компонента науково-методичного забеспечення цілісного змісту освіти
|
|
Creator |
Сігіда, Тетяна Валеріївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена розгляду стратегії створення та механізму відбору підручників для середньої школи. Показано, що підручник є компонентом цілісного змісту освіти і він має узгоджуватися з єдиною концепцією, якій підпорядковані всі складові змісту освіти. У статті доводиться, що однією з основних проблем підручникотворення в Україні є ігнорування цього аспекту під час експертизи рукописів підручників для сучасної школи. The article deals with the analysis of strategy of creation and mechanism of selection of textbooks for secondary school. It is shown that a textbook is the component of integrated content of education and it should be coordinated with single conception to which all components of the content of education are subordinated. It is proved, that one of main problems of creation of textbooks in Ukraine is ignoring of this aspect during examination of manuscripts of textbooks for modern school. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5140/1/1_11.pdf
- Сігіда, Тетяна Валеріївна (2011) Стратегія створення підручника як компонента науково-методичного забеспечення цілісного змісту освіти Проблеми сучасного підручника (11). pp. 73-80. |
|