Запис Детальніше

Соціально-професійна орієнтація учнів як напрям у підручникотворенні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5143/
 
Title Соціально-професійна орієнтація учнів як напрям у підручникотворенні
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті висвітлені проблеми: побудови соціально-професійно орієнтованого навчально-виховного процесу в умовах системи загальної середньої освіти; сутності змісту, якості загальної і профільної освіти; створення базових освітньо-виховних умов відповідно до особистісних можливостей з метою спрямування учнів у певні соціальні групи і спільноти; гуманізації школи у напрямі розвитку духовних, психічних, фізичних, інтелектуальних, морально-етичних, креативних, професійних якостей і цінностей особистості; формування особистості, здатної приймати самостійні, усвідомлені, адекватні рішення.
In the articles lighted up of problem: constructions of the socially professionally oriented educational-educate process are in the conditions of the system of universal middle education; essences of maintenance, quality of universal and type education; creation of base
educationally educate terms in accordance with personality possibilities with the purpose ofdirection of students in certain task forces and associations; humanizing of school is in the direction of development of spiritual, psychical, physical, intellectual, morally-ethical, professional qualities of creative and values of personality; to accept forming of personality capable the independent,adequate decisions realized .
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5143/1/1_12.pdf
Піддячий, Микола Іванович (2011) Соціально-професійна орієнтація учнів як напрям у підручникотворенні Проблеми сучасного підручника (11). pp. 80-89.