Модель диференціального аналізу проекції матриці зовнішнього незалежного оцінювання на складність завдань для користувачів підручників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5151/
|
|
Title |
Модель диференціального аналізу проекції матриці зовнішнього незалежного оцінювання на складність завдань для користувачів підручників
|
|
Creator |
Середа, Леонід Іванович
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Матриця відповідей всіх учасників ЗНО на кожне тестове завдання містить максимум інформації про реальну цінність підручників для учнів старших класів. Математично змодельовано результати диференціального аналізу складності кожного тестового завдання для репрезентативної вибірки учнів. Виявлено певні переваги такого аналізу порівняно з методами інтегральних та експертних оцінок підручників у процесі апробації.
Matrix of responds of whole set of examinees to every test item contains maximum data about real value of handbooks for high school. The results of differential analysis of every test item difficulty are simulated via computation for the representative set of examinees. Some advantages of such analysis over known integral and expert assessment for handbook approbation are found. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5151/1/1_15.pdf
- Середа, Леонід Іванович (2011) Модель диференціального аналізу проекції матриці зовнішнього незалежного оцінювання на складність завдань для користувачів підручників Проблеми сучасного підручника (11). pp. 102-107. |
|