Запис Детальніше

Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5282/
 
Title Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
 
Creator Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У статті розглядаються результати експериментального вивчення модальності уявлень про власний внутрішній світ учнів третіх та четвертих класів з різною навчальною результативністю у контексті становлення їх особистісної ефективності. Визначені й описані мікро- та макрогенетичні тенденції становлення позитивних та негативних уявлень про самих себе у школярів різних за навчальною успішністю груп
In the article the results of the experimental study of the modality of the image of personal iner world of third and fourth graders with different learning results in the context of the formation of their self-efficacy. The micro- and macrogenetical tendencies of the formation of positive and negative images of themselves are escribed among the students of various learning success groups.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5282/1/yavorska_2013.pdf
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна (2013) Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том 15, част. 2 (15). pp. 232-241.