Запис Детальніше

Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5337/
УДК 159.923.2
 
Title Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину
Features of the substantial characteristics of the structural components of social representations of the students about socially successful person
Особенности содержательных характеристик структурных компонентов представлений студентов о социально успешном человеке
 
Creator Москаленко, В.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті на основі результатів емпіричного дослідження розглядаються змістовні характеристики окремих компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину, показано відмінності змісту когнітивного, афективного та конативного компонентів в залежності від статі. Визначається, що регулятивну функцію цих складових потрібно розглядати відносно структурної цілісності соціального уявлення, яка створюється в результаті особливостей взаємозв’язку і взаємовідносин між собою структурних складових, а також між структурою як системним утворенням із зовнішнім світом людини. Зроблено висновок, що практичне значення аналізу змісту окремих структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину полягає в тому, що його можна застосовувати в програмах формування образу соціально успішної людини, спрямованих на вплив на особистість окремих його складових з урахуванням особливостей, визначених в процесі емпіричного аналізу.
On the basis of the results of empirical studies are considered the meaningful data for individual components of the social representations of students about socially successful person; the differences in the content of cognitive, affective and connotative components depending on gender are shown.
It is argued that the regulatory function of these components need to be considered with respect to the structural integrity of the social representation, which is formed by a special bond and relationship of these structural components, as well as between the structural system with the external world of a person.
It is concluded that the practical implications of the analysis of substantial characteristics of individual structural components of social representations of students about socially successful person is that it can be used in forming the image of the social programs of a socially successful person, which aim to influence its individual components, taking into account the features that have been identified in the empirical analysis.
В статье на основе результатов эмпирического исследования рассматриваются содержательные характеристики отдельных компонентов представлений студентов о социально успешном человеке; показаны отличия в содержании когнитивного, аффективного и конативного компонентов в зависимости от пола. Утверждается, что регулятивную функцию этих составляющих необходимо рассматривать относительно структурной целостности социального представления, которая образуется в результате особенностей связей и взаимоотношений этих структурных составляющих, а также между структурой как системным образованием с внешним миром человека. Сделан взвод о том, что практическое значение анализа содержательных характеристик отдельных структурных компонентов представлений студентов о социально успешном человеке состоит в том, что его можно применять в программах формирования образа социально успешного человека, которые направлены на влияние отдельных его составляющих с учётом особенностей, которые были определены в процессе эмпирического анализа.
 
Publisher Фенікс
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5337/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D1%83%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%20%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D1%88%D0%BD%D1%83%20%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%83.pdf
Москаленко, В.В. (2014) Features of the substantial characteristics of the structural components of social representations of the students about socially successful person Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 12 (20). pp. 191-203. ISSN 2072-4772