Запис Детальніше

Особливості здійснення інтернет-тренінгу спілкування та комунікативної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5438/
http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/113
УДК 159.953:5
 
Title Особливості здійснення інтернет-тренінгу спілкування та комунікативної компетентності
Features of internet-trainings' realization of intercourse and communicative competence
Особенности проведения интернет-тренинга общения и коммуникативной компетентности
 
Creator Назар, Максим Миколайович
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Потенціали здійснення дистанційних навчальних курсів, зокрема інтернет-тренінгів з розвитку комунікативної компетентності, є значними, розкриваючи для психологів та педагогів нові інструменти для групового навчання та психологічної роботи. Важливими організаційними складовими таких навчальних курсів є: розробка відповідного ресурсного навчально-психологічного контексту – віртуального освітнього простору, моделювання учасників курсу, використання мультимедійних технологій, досвід ведучого в тренінговій діяльності тощо. Серед учасників здійсненого інтернет-тренінгу констатується наявність значимих змін у комунікативній компетентності між початком навчання та після його завершення. Показники різних методик дослідження, що відповідають за комунікативну компетентність, за час участі в інтернет-тренінгу у більшості учасників покращились. Робиться висновок про продуктивність використаних інноваційних навчальних технологій на основі застосування електронних комунікативних і мультимедійних можливостей мережі Інтернет.
Potentials of remote e-learning educational courses' realization (internet-trainings of communicative competence's development in particular), are considerable, exposing new instruments for group learning and psychological work for psychologists and teachers. The important organizational constituents of such teaching courses are the development of the proper resource learning-psychological context – virtual educational space, design the course's participants' model, use of multimedia technologies, trainer's experience in trainings and other. The presence of meaningful changes among the participants of the realizable internet-training is established in the communicative competence of probed between beginning of learning and after his completion. Indexes of research's different methods, which are responsible for a communicative competence, became better among most participants in times of participating in internet-training. Drawn conclusion about the productivity of the used innovative learning technologies on the basis of electronic communicative's and multimedia possibilities' application of the Internet.
Потенциалы осуществления дистанционных обучающих курсов, в частности интернет-тренингов развития коммуникативной компетентности, являются значительными, раскрывая для психологов и педагогов новые инструменты для группового обучения и психологической работы. Важными организационными составляющими таких обучающих курсов являются: разработка соответствующего ресурсного обучающе-психологического контекста – виртуального образовательного пространства, моделирование участников курса, использование мультимедийных технологий, опыт ведущего в тренинговой деятельности и др. Среди участников проведенного интернет-тренинга констатируется наличие значимых изменений в коммуникативной компетентности исследуемых между началом обучения и после его завершения. Показатели разных методик исследования, которые отвечают за коммуникативную компетентность, за время участия в интернет-тренинге у большинства участников улучшились. Делается вывод о производительности использованных инновационных обучающих технологий на основе применения электронных коммуникативных и мультимедийных возможностей сети Интернет.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Rights cc_by_nd
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5438/1/Article.pdf
Назар, Максим Миколайович (2015) Features of internet-trainings' realization of intercourse and communicative competence Технології розвитку інтелекту, 1 (8). ISSN 2223-0521