Запис Детальніше

Психологічні підходи до розробки моделі респондента, що мотивований брати участь у дистанційних навчальних курсах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5442/
http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/141
УДК 159.98:37
 
Title Психологічні підходи до розробки моделі респондента, що мотивований брати участь у дистанційних навчальних курсах
Psychological approaches to the development of model of respondent who is motivated to take part in distance learning courses
Психологические подходы к разработке модели респондента, мотивированного участвовать в дистанционных учебных курсах
 
Creator Мещеряков, Дмитро Сергійович
Назар, Максим Миколайович
 
Subject 004.77 General networking applications and services
1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education
 
Description В статті визначено основні психологічні підходи до розробки моделі респондента, здійснено теоретичний аналіз психологічної специфіки моделі респондента дистанційних навчальних курсів. Визначено та розкрито такі поняття як «модель респондента», «мотивація до участі у дистанційних навчальних курсах», «мотивація розробки та створення віртуального освітнього середовища». Виявлено прикладні можливості застосування розробленої моделі респондента, мотивованого до участі у дистанційних навчальних курсів, а саме: підвищення ефективності навчання, врахування специфічних і спеціальних можливостей та потреб слухачів, врахування психологічних особливостей респондентів, оптимізація проведення психологічних досліджень, прогнозування результатів навчання, контроль загальної та поточної готовності слухачів, впровадження динамічного навчання тощо. Здійснено прогнозування зростання застосування наявних та нових моделей респондента в онлайн-проектах та підсилення впливу на загальну ефективність їхнього практичного використання, зокрема мотивацію до навчання дистанційними курсами.
In the article basic psychological approaches to development of respondent model are defined, the theoretical analysis of psychological model of respondent in the specific distance learning courses is done. Such concepts as « respondent model”, "motivation to participate in distance learning courses", "motivation of development and a virtual learning space creation" are determined and revealed. The possibilities of using the developed model of respondent motivated to participate in distance learning courses are found, such as: improving the learning efficiency, taking into account the specific and special needs and capabilities of students, taking into account the respondents psychological characteristics, psychological research optimization, forecasting of learning outcomes and overall control of the current students preparedness, the introduction of dynamic learning and much more. The forecasting growth in the application of available and new respondent models in online projects and strengthening impact on the overall effectiveness of their practice is done, including motivation for distance learning course.
В статье определены основные психологические подходы к разработке модели респондента, осуществлен теоретический анализ психологической специфики модели респондента дистанционных учебных курсов. Определены и раскрыты такие понятия, как «модель респондента», «мотивация к участию в дистанционных учебных курсах», «мотивация разработки и создания виртуальной образовательной среды». Найдены прикладные возможности применения разработанной модели респондента, мотивированного к участию в дистанционных учебных курсах, а именно: повышение эффективности обучения, учет специфических, а также специальных возможностей и потребностей слушателей, учет психологических особенностей респондентов, оптимизация проведения психологических исследований, прогнозирование результатов обучения, контроль общей и текущей готовности слушателей, внедрение динамического обучения и тому подобное. Осуществлено прогнозирование роста применения имеющихся и новых моделей респондента в онлайн-проектах и усиления влияния на общую эффективность их практического использования, в частности мотивацию к обучению дистанционными курсами.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
G.S. Kostyuk Institute of Psychology of NAPS of Ukraine
 
Date 2014-11
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Rights cc_by_nd
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5442/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Мещеряков, Дмитро Сергійович and Назар, Максим Миколайович (2014) Psychological approaches to the development of model of respondent who is motivated to take part in distance learning courses Technologies of intellect development, 1 (6). ISSN 2223-0521