Запис Детальніше

Професійний розвиток учителя як проблема порівняльної педагогіки

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5458/
37:114:167
 
Title Професійний розвиток учителя як проблема порівняльної педагогіки
Professional development of teachers as the problem of comparative pedagogy
 
Creator Авшенюк, Н.М.
Костіна, Л.С.
 
Subject 37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Наведено переконливі аргументи для кращого розуміння причин зростання інтересу до професійного розвитку вчителя через інтерпретацію самого поняття. Проаналізовано основні складові поняття з посиланнями на різні інформаційні джерела з погляду психології, філософії й педагогіки. Щоб завдання було логічним у своєму виконанні, авторами вивчено поняття <<розвиток особистості», «професійний розвиток», «професійний розвиток вчителя» послідовно. Огляд необхідної літератури, який ґрунтується на вивченні українських та зарубіжних джерел інформації, демонструє різні підходи до визначення поняття, що досліджується («процесний підхід» і «системний підхід»), їх умовність і закономірність. На думку авторів, освіта вчителя є ключовим питанням для провідних секторів розвитку будь-якої країни світу. Професійна діяльність вчителів не повинна зосереджуватися тільки на індивідуальному контенті, але й враховувати інтелектуальне, духовне, фізичне, моральне, соціальне і культурне здоров 'я учнів. Професійний розвиток учителя - це потужна й ефективна передумова тривалого покращення успішності учнів. У цілому досліджуване поняття можна визначити як довготривалий складний процес якісних трансформацій в навчанні, які пов'язані з удосконаленням діяльності вчителя та із забезпеченням успіху учнів. При цьому процес змін характеризується наявністю певних домінантів, структурних компонентів, загальних й індивідуальних вимог до вчителя Ефективність професійного розвитку структурована і передбачає лідерство, знання, доступні ресурси, високий рівень співробітництва, відповідне оцінювання роботи й підтримку.
Shows a compelling case for a better understanding of the causes of the growing interest in the professional development of teachers through the interpretation of the concept. The basic components of the concept of links to various information sources in terms of psychology, philosophy and pedagogy. To the task was logical in its execution, the authors studied the concept of "personal development", "professional development", "Professional development of teachers' series. Review of relevant literature, which is based on the study of Ukrainian and foreign sources, demonstrating different approaches to the concept under study ("process approach" and "systems approach") of convention and conformity. According to the authors, teacher education is a key issue for the leading sectors of any country in the world. Professional activities teachers should not focus only on the individual content, but also take into account the intellectual, spiritual, physical, moral, social and cultural health of pupils. Teacher Professional Development - is a powerful and effective long-term prerequisite to improve student achievement. In general, the studied concepts can be defined as a long-term complex process of qualitative transformation in education that are associated with the improvement of teachers and ensuring the success of students. The process of change is characterized by certain dominant structural components of common and individual requirements for teacher effectiveness of professional development is structured and provides leadership, knowledge, available resources, a high level of cooperation, appropriate job evaluation and support.
 
Publisher ІПООД НАПН України
IPAE of NAPS of Ukraine
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5458/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%8F%D0%BA_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B8.pdf
Авшенюк, Н.М. and Костіна, Л.С. (2014) Professional development of teachers as the problem of comparative pedagogy Comparative professional pedagogy, 2 (4). pp. 150-156. ISSN 2308-4081