Запис Детальніше

Стан та перспективи запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійно-технічній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5531/
 
Title Стан та перспективи запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійно-технічній освіті
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У статті охарактеризовано стан готовності педагогів професійно-технічних навчальних закладів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій. Наведено дані експериментального дослідження щодо застосування предметно-зорієнтованих педагогічних технологій у підготовці кваліфікованих робітників, прояву видів професійно-педагогічної спрямованості у педагогів ПТНЗ, стану їхньої готовності до застосування особистісно-розвивальних педагогічних технологій, результатів експертної оцінки ефективності таких технологій для підготовки кваліфікованих робітників. Визначено пропозиції щодо перспектив застосування особистісно-розвивальних педагогічних технологій педагогами ПТНЗ.
The article outlines the state of readiness of teachers of vocational educational institutions to the implementation of the personality-developing pedagogical technologies. The data of experimental research on the application of domain-specific pedagogical technologies in training skilled workers, manifestations types of professional-pedagogical orientation of teachers of vocational educational institutions, their state of readiness for use of personality-developing pedagogical technologies, results of expert evaluation of the effectiveness of such technologies for skilled workers. Determined suggestions regarding the prospects of the use of personality-developing pedagogical technologies teachers of vocational educational institutions.
В статье охарактеризовано состояние готовности педагогов профессионально-технических учебных заведений к внедрению личностно-развивающих педагогических технологий. Приведены данные экспериментального исследования по применению предметно-ориентированных педагогических технологий в подготовке квалифицированных рабочих, проявлению видов профессионально-педагогической направленности у педагогов ПТУЗ, состоянию их готовности к применению личностно-развивающих педагогических технологий, результатам экспертной оценки эффективности таких технологий для подготовки квалифицированных рабочих. Определены предложения по перспективам применения личностно-развивающих педагогических технологий педагогами ПТУЗ.
 
Publisher ТОВ Фірма "Планер"
 
Date 2014-05-14
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5531/1/%D1%81%D1%82_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
Романова, Г.М. (2014) Стан та перспективи запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійно-технічній освіті Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 170-176. ISSN 978-966-2337-01-3