Запис Детальніше

Психолого-педагогічні чинники формування професійної придатності майбутнього фахівця в умовах сучасної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5564/
 
Title Психолого-педагогічні чинники формування професійної придатності майбутнього фахівця в умовах сучасної освіти
Психолого-педагогические факторы формирования профессиональной пригодности будущего специалиста в условиях современного образования
Psychological and pedagogical factors in the formation of professional competence of future specialist in modern education
 
Creator Алєксєєва, С.В.
 
Subject 37 Education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статті розглядаються основні психолого-педагогічні чинники формування професійної придатності майбутнього фахівця в умовах сучасної освіти. Визначені основні компоненти професійної придатності (професійна обдарованість; професійна спрямованість; анатомо-фізіологічні особливості; характерологічна цілісність і визначеність особистості). Обґрунтовані педагогічні умови організації діагностування особистості, що включає оцінювання її особистісних характеристик, здібностей, схильностей, мотивацію, фізичний стан, професійну підготовленість. Проаналізовані питання щодо співвідношення професійної надійності та професійної придатності майбутніх фахівців.
В статье рассматриваются психолого-педагогические факторы формирования профессиональной пригодности будущих специалистов в условиях современного образования. Определенны основные компоненты профессиональной пригодности, которые включают: профессиональною одаренность, профессиональною направленность, физиологические особенности развития, характерологическую целостность и профессиональную определенность личности. Обоснованы педагогические условия организации процесса диагностики личности, которые способствуют определению личностных характеристик, способностей, уровень мотивации, профессиональную подготовленность, физическое развитие личности. Проанализирована проблема соотношения профессиональной надежности и профессиональной пригодности в процессе подготовки будущих специалистов.
In the article and pedagogical factors of forming of professional suitability of future specialists is examined in the conditions of modern education. The basic components of professional suitability, that include, are certain: professional gift, professional orientation, physiological features of development, integrity and professional definiteness of personality. The pedagogical terms of organization of process of diagnostics are reasonable personalities that assist determination of personality descriptions, capabilities, and evil of motivation, professional preparedness, and physical development of personality. The problem of correlation of professional reliability and professional suitability is analysed in the process of preparation of future specialists.
 
Publisher РВВ КГУ
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5564/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE_%D0%92%D0%90%D0%9A_%D0%90%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%AF%D0%BB%D1%82%D0%B0__Word.pdf
- Алєксєєва, С.В. (2012) Psychological and pedagogical factors in the formation of professional competence of future specialist in modern education Проблеми сучасної педагогічної освіти, 36. pp. 30-34.