Запис Детальніше

Основні підходи до визначення професійної придатності особистості в умовах сучасної професійної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5567/
 
Title Основні підходи до визначення професійної придатності особистості в умовах сучасної професійної освіти
Основные подходы к определению профессиональной пригодности личности в условиях современного профессионального образования
Basic approaches to determining the proficiency of the individual in a modern vocational education
 
Creator Алєксєєва, С.В.
 
Subject 37 Education
 
Description В статті розглядаються основні підходи визначення професійної придатності особистості в умовах сучасної професійної освіти. Діагностування професійної придатності відбувається на основі комплексного оцінювання характерологічної цілісності особистості, її професійної спрямованості, професійної ідентифікації, готовності до професійної діяльності, самовдосконалення.
В статье рассматривается проблема определения профессиональной пригодности личности в условиях современного образования. Диагностика позволяет определить профессиональную пригодность на основе комплексного оценивания характерологической целостности личности, ее профессиональной направленности, профессиональных способностей, профессионального самоопределения, развития профессионально необходимых качеств характера.
In the article the problem of determination of professional ability of personality is examined in the conditions of modern education. Diagnostics allows to define a professional fitness on the basis of complex evaluation of integrity of personality, her professional orientation, professional capabilities, professional self-determination, development professionally of necessary internals of character.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5567/1/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF_%D0%92%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%E2%84%964__%D0%86%D0%9F%D0%A2%D0%9E_%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Word.pdf
Алєксєєва, С.В. (2012) Basic approaches to determining the proficiency of the individual in a modern vocational education Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України., 4. pp. 60-66. ISSN 2223 - 5752