Запис Детальніше

Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5603/
http://ipto_info@ukr.net
 
Title Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У статті обґрунтовано, що у підготовці педагогів до дидактичного проектування, зокрема проектування інновацйних навчальних технологій, саме суб’єктно-продуктивний підхід здатний забезпечити втілення унікального досвіду саморозвитку педагога у продуктах діяльності, створити умови для його самоактуалізації та рефлексії.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2014-03-25
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5603/1/%D0%97%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_-%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Романова, Г.М. (2014) Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115.