Запис Детальніше

Педагогічні моделі інтеграції комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти у навчально-пізнавальний процес курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5637/
https://docs.google.com/file/d/0B1inuSSZjHf5OVpycTg5OUhZbE0/edit
 
Title Педагогічні моделі інтеграції комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти у навчально-пізнавальний процес курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів
Педагогические модели интеграции компьютерно ориентированноq учебноq среды заведения последипломного педагогического образования в учебно-познавательный процесс курсов повышения квалификации педагогических кадров
Pedagogical model integration computer-oriented learning environment postgraduate pedagogical education institute in educational and cognitive processes refresher courses teaching staff
 
Creator Колос, К.Р.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37 Education
 
Description У дослідженні уточнено поняття «педагогічні моделі інтеграції комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти (КОНС ЗППО) у навчально-пізнавальному процесі (НПП) курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів»; в основу агрегування педагогічних моделей інтеграції КОНС закладу післядипломної педагогічної освіти у НПП курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів покладено специфіку здійснення процесу інтеграції таких складових: комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище ЗППО і навчально-пізнавальний процес курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів – та цілей і завдань системи післядипломної педагогічної освіти із врахуванням можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розглянуто особистісно орієнтовану, інформаційно-пізнавальну, випереджувального навчання, багатовекторну моделі інтеграції КОНС ЗППО у НПП курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
В исследовании уточнено понятие «педагогические модели интеграции компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования (КОУС ЗППО) в учебно-познавательном процессе (УПП) курсов повышения квалификации педагогических кадров»; в основу агрегирования педагогических моделей интеграции КОУС заведения последипломного педагогического образования в УПП курсов повышения квалификации педагогических кадров положено специфику осуществления процесса интеграции таких составляющих: компьютерно ориентированная учебная среда ЗППО и учебно-познавательный процесс курсов повышения квалификации педагогических кадров - и целей и задач системы последипломного педагогического образования с учетом возможностей современных информационно-коммуникационных технологий; рассмотрены личностно ориентированную, информационно-познавательную, опережающего обучения, многовекторную модели интеграции КОУС ЗППО в УПП курсов повышения квалификации педагогических кадров.
The study clarifies the concept of "teaching model of integration of computer-based learning environment post-graduate teacher education (COUL PGTE) in the teaching and learning process (TLP) training courses teaching staff"; the basis for aggregation teaching model of integration KONS establishment of Postgraduate Education in TLP training courses teaching staff based on the peculiarities of the process of integration of these components: computer-oriented learning environment PGTE and teaching and learning process training courses teaching staff - and the goals and objectives of postgraduate teacher education, taking into account features of modern information and communication technologies; examined personality-oriented, information-cognitive, advanced teaching, multi-vector model integration COUL PGTE in TLP training courses teachers.
 
Publisher "Світоч"
 
Date 2014-01
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5637/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A1_%D0%97%D0%9F%D0%9F%D0%9E_%D1%83_%D0%9D%D0%9F%D0%9F.pdf
Колос, К.Р. (2014) Pedagogical model integration computer-oriented learning environment postgraduate pedagogical education institute in educational and cognitive processes refresher courses teaching staff Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 1 (48). pp. 10-15. ISSN 1822-7864