Запис Детальніше

Методологічні підходи до розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5639/
http://www.csf.vashpartner.com/
 
Title Методологічні підходи до розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
Методологические подходы к исследованию компьютерно ориентированной учебной среде заведения последипломного педагогического образования
Methodological approaches to study computer-oriented learning environment for postgraduate pedagogical education institute
 
Creator Колос, К.Р.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано необхідність розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На теоретичному рівні здійснено аналіз таких напрямків наукових досліджень, як: діалектика, теорії розвитку особистості, філософія освіти, дидактика, навчання дорослих, середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, електронне навчання, – що складає основу розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Виділено загальні та специфічні методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
В статье раскрыта необходимость развития компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования (КОУС ЗППО). На теоретическом уровне осуществлен анализ таких направлений научных исследований как: диалектика, теории развития личности, философия образования, дидактика, обучение взрослых, среда заведения последипломного педагогического образования, электронное обучение, – что составляет основу развития компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования. Выделены общие и специфические методологические подходы к исследованию КОУС ЗППО.
The article substantiates the need for the development of computer oriented learning environment for post-graduate teacher education. At the theoretical level, the analysis of the following areas of research, such as: dialectic theory of personality development, philosophy of education, pedagogy, adult learning environment institution of postgraduate education, e-learning – that is the basis of computer oriented learning environment for post-graduate teacher education. Distinguished general and specific methodological approaches to the development of computer oriented learning environment for post-graduate teacher education.
 
Publisher НАПН України, м. Київ, Україна
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5639/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%A1_%D0%9A.%D0%A0..pdf
Колос, К.Р. (2014) Methodological approaches to study computer-oriented learning environment for postgraduate pedagogical education institute Комп'ютер у школі та сім'ї, 2 (114). pp. 24-28. ISSN 2307-9851