Запис Детальніше

Аналіз стану ринку праці як необхідна складова прогнозування потреб робітничих кадрів в освітньому просторі професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5687/
 
Title Аналіз стану ринку праці як необхідна складова прогнозування потреб робітничих кадрів в освітньому просторі професійно-технічних навчальних закладів
Analysis of the labor market as a necessary component of the forecasting needs of the workforce in the education area vocational schools
Анализ состояния рынка труда как необходимая составляющая прогнозирования потребностей рабочих кадров в образовательном пространстве профессионально-технических учебных заведений
 
Creator Величко, Н.О.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті показано аналіз розвитку системи ПТО і ринку праці в розрізі невідповідності попиту і пропозицій у робітничих кадрах та запропоновано пошуки шляхів вирішення цієї проблеми.
The paper shows the analysis of the VET system and the labor market in terms of demand and supply mismatch in the workforce and proposed solutions to this problem.
В статье показано анализ развития системы ПТО и рынка труда в разрезе несоответствия спроса и предложений в рабочих кадрах и предложено поиски путей решения этой проблемы.
 
Publisher ТОВ «ЛІПС» ЛТД
 
Date 2010-04-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5687/1/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7_%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%83_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97.pdf
Величко, Н.О. (2010) Analysis of the labor market as a necessary component of the forecasting needs of the workforce in the education area vocational schools Collected articles and International Education Forum "Personality in a single educational space". pp. 252-254. ISSN 976-966-191—041-5