Запис Детальніше

Методологічні аспекти здійснення маркетингового дослідження в системі професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5688/
 
Title Методологічні аспекти здійснення маркетингового дослідження в системі професійно-технічної освіти
Methodological Aspects of marketing research in vocational education
Методологические аспекты осуществления маркетингового исследования в системе профессионально-технического образования
 
Creator Величко, Н.О.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглядається необхідність здійснення маркетингового дослідження в системі професійно-технічної освіти в сучасних соціально-економічних умовах. Визначені основні методи маркетингового дослідження, особливості збору і обробки маркетингової інформації, які доцільно використовувати в системі професійно-технічної освіти. Розроблено методологічний підхід до здійснення маркетингового дослідження, який надасть можливість приймати конкретні стратегічні і тактичні управлінські рішення в професійно-технічних навчальних закладах.
In the article it is shown the necessity of serving the marketing research system of vocational education in the contemporary socio-economic conditions. The main methods of marketing research, especially data collection and processing of marketing information, which can be used in the system of vocational education. The methodological approach of marketing research that will enable the adoption of specific strategic and tactical management decisions in vocational education.
В статье рассматривается необходимость осуществления маркетингового исследования в системе профессионально-технического образования в современных социально-экономических условиях. Определены основные методы маркетингового исследования, особенности сбора и обработки маркетинговой информации, которые целесообразно использовать в системе профессионально-технического образования. Разработан методологический подход к осуществлению маркетингового исследования, который позволит принимать конкретные стратегические и тактические управленческие решения в профессионально-технических учебных заведениях.
 
Publisher ТОВ фірма «Планер»
 
Date 2010-05-10
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5688/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Величко, Н.О. (2010) Methodological Aspects of marketing research in vocational education Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems, 2 (24). pp. 96-101. ISSN 978-966-2337-01-3