Запис Детальніше

Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5719/
http://zu@zu.edu.ua
 
Title Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.
 
Publisher ЖДУ ім.І. Франка
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5719/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
Романова, Г.М. (2011) Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій Вісник (59). pp. 93-97. ISSN 2076-6173