Запис Детальніше

Психолого-педагогічні засади формування духовних цінностей у студентів-правознавців

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5829/
 
Title Психолого-педагогічні засади формування духовних цінностей у студентів-правознавців
 
Creator Шкіренко, Олена Віталіївна
 
Subject 34 Law. Jurisprudence
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлюються основні положення психолого-педагогічної програми формування духовних цінностей у майбутніх правознавців. Програма сприяє усвідомленню студентами власного бачення світу, мети життя, самопізнанню, трансформуванню духовних цінностей в особисті переконання.
The article deals with essential points of the psychological and pedagogical program of formation of the spiritual values of future lawyers. The program helps to the students to realize their own comprehension of the world, their purpose in this life, self-knowledge, development of their inner world, transformation of spiritual values into own principles.
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5829/1/3_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A8%D0%BA%D1%96%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9_%D1%83_%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2.pdf
Шкіренко, Олена Віталіївна (2012) Психолого-педагогічні засади формування духовних цінностей у студентів-правознавців Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота (5). pp. 65-67. ISSN 1728-3817