Запис Детальніше

Тренінг як форма роботи з розвитку комунікативної складової духовної культури педагогів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5830/
УДК 159.923.2:008:37
 
Title Тренінг як форма роботи з розвитку комунікативної складової духовної культури педагогів
Training as a form of work to develop communicative component of the spiritual culture of teachers
 
Creator Радзімовська, О. В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативної складової духовної культури педагогічних працівників в процесі тренінгу. Розглядаються особливості тренінгової форми роботи, основні напрями розвитку комунікативної складової духовної культури педагога.
The article deals with the development of communicative component of the spiritual culture of teaching staff during training. The features of the training forms of work, the main directions of development of the communicative component of the spiritual culture of the teacher.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2013-05-20
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5830/1/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3_%D1%8F%D0%BA_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D0%B7_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2.pdf
Радзімовська, О. В. (2013) Training as a form of work to develop communicative component of the spiritual culture of teachers Духовна культура педагога як умова розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників матеріали круглого столу 23 травня 2013. pp. 132-138.