Запис Детальніше

Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5834/
http://csnukr.in.ua/
 
Title Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У статті з позицій психолінгвістичного та діяльнісного підходів з урахуванням вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” розкрито організацію ігор-занять у логопедичній групі спеціального дошкільного навчального закладу компенсуючого типу.
 
Publisher м. Київ, "Педагогічна преса"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5834/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD_%D0%AE.pdf
Рібцун, Юлія Валентинівна (2011) Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 4. pp. 6-9. ISSN 2312-2781