Запис Детальніше

До проблеми підготовки фахівців-викладачів іноземної мови для роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5845/
http://www.hneu.edu.ua/
 
Title До проблеми підготовки фахівців-викладачів іноземної мови для роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description В статті розкриваються проблеми підготовки фахівців-викладачів іноземної мови для роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку. Висвітлюється роль іноземної мови в житті сучасної високоосвіченої людини, окремі аспекти вивчення іноземної мови у дошкільному навчальному закладі, труднощі опанування іноземною мовою дітьми з мовленнєвими вадами, розкриваються професійні та особистісні якості, якими має володіти фахівець з іноземної мови, що працює з дітьми з порушеннями мовлення.
In the article is exposed the problem of training language teacher to work with children with impaired speech development. Highlights the role of foreign language in the life of modern educated person, some aspects of language learning in pre-school, the difficulties of mastering a foreign language children with speech disabilities, discloses professional and personal qualities which should have language teacher who works with children with speech disabilities.
 
Publisher м. Харків, ХНЕУ; ХОГОКЗ
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5845/1/%D0%86%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B0_%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
Рібцун, Юлія Валентинівна (2013) До проблеми підготовки фахівців-викладачів іноземної мови для роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця, зб. наук. ст., матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 351-354.