Запис Детальніше

Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5882/
 
Title Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description В даній статті розкривається така умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників як психолого-педагогічна взаємодія. Розкриті головні аспекти психолого-педагогічної взаємодії, її учасники та умови успішної реалізації з метою підвищення рівня пізнавальної активності слабозорих дошкільників.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5882/1/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C_%D0%92%D0%B8%D0%BF2%2C2011.PDF
- Костенко, Т.М. (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. pp. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0