Запис Детальніше

Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5883/
 
Title Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Проаналізовано психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві. Визначено чотири стадії становлення часопростору комунікативної діяльності від народження до старшого дошкільного віку: 1) виділення дорослого з оточуючого світу (від 0 до 2 років); 2) виникнення інтересу до однолітка (від 2 до 3 років); 3) становлення взаємодії і комунікації в часопросторі (від 3 до 5 років); 4) формування комунікативної діяльності в часопросторі буденної і небуденної реальності (від 5 до 7 років).
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5883/1/%D0%92%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%82%D1%83_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2_%D0%B4%D0%B8%D1%82_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_32.pdf
Омельченко, Ірина Миколаївна (2013) Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві Вісник Інституту розвитку дитини (26). pp. 156-160.