Запис Детальніше

Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5969/
 
Title Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень»
 
Creator П'ятакова, Т.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті автор визначив основні психолого-педагогічні чинники організації інклюзивного навчання; окреслив особливості підготовки педагогічних кадрів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
The author defined the basic psychological and pedagogical factors of inclusive education; defined features of teacher training for children with special educational needs.
 
Publisher Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5969/1/%D0%BF%D1%8F%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2012_-_%D0%86%D0%9F%D0%9E%D0%9E%D0%94_%D1%81.288-296.pdf
П'ятакова, Т.С. (2012) Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень» Психологічні і педагогічні проблеми педагогічної дії. pp. 288-296.