Запис Детальніше

Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5997/
http://osnova.com.ua/
 
Title Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу.
Professional Directory teacher-speech therapist preschool educational institutions
Профессиональный справочник учителя-логопеда дошкольного образовательного учреждения
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У навчально-методичному посібнику представлені теоретичні та практичні матеріали, що стосуються діяльності вчителя-логопеда дошкільного навчального закладу: законодавчо-нормативна база, порівняльні таблиці з діагностичними критеріями розмежування основних видів мовленнєвих вад, провідні освітні напрями корекційно-розвивальної роботи в групах для дітей із загальним недорозвитком мовлення, фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення, заїканням. Для вчителів-логопедів, учителів-дефектологів, вихователів логопедичних груп, практичних психологів, студентів педагогічних вузів.
In teaching aids are theoretical and practical materials relating to the activities of teacher-speech therapist preschool educational institutions: legislative and regulatory framework, comparative tables of diagnostic criteria for differentiation of main types of speech defects, leading educational directions correction and developing work in groups for children with general underdevelopment of speech, phonetic-phonemic speech underdevelopment, stuttering. For speech therapists teachers, teachers-defectologist, educators speech therapy groups, psychologists, students of pedagogical universities.
В учебно-методическом пособии представлены теоретические и практические материалы относительно деятельности учителя-логопеда дошкольного образовательного учреждения: законодательно-нормативная база, сравнительные таблицы с диагностическими критериями дифференциации основных видов речевых нарушений, ведущие образовательные направления коррекционно-развивающей работы в группах для детей с общим недоразвитием речи, фонетико-фонематическим недоразвитием речи, заиканием. Для учителей-логопедов, учителей-дефектологов, воспитателей логопедических групп, практических психологов, студентов педагогических вузов.
 
Publisher ВГ "Основа"
 
Date 2012
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5997/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
Рібцун, Юлія Валентинівна (2012) Professional Directory teacher-speech therapist preschool educational institutions Професійний довідник . ВГ "Основа", м. Харків, Україна. ISBN 978–617–00-1573-0