Запис Детальніше

Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6011/
 
Title Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід
 
Creator Десятов, Т.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто питання модернізації вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульних програм, заснованих на компетенціях. Всебічно обгрунтовано компетентнісний підхід до професійної підготовки сучасного фахівця у контексті сучасних теоретико- методологічних засад. Окреслено європейський вимір компетентнісного підходу та його концептуальні основи. Розглянуто особливості впровадження у навчальну діяльність компетентнісного підходу у зарубіжних країнах. Наголошено, що результатом впровадження компетентнісного підходу є зміщення акцентів освітньої діяльності від процесу викладання до процесу набуття компетенцій. Акцентовано увагу на тому, що компетентнісний підхід в освіті пов 'язаний з особистісно-зорієнтованим і діяльнісним підходами до навчання. Проаналізовано проблему впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи на основі компетентнісного підходу в зарубіжних країнах. При цьому компетентнісний підхід трактується як здатність працівника кваліфіковано виконувати певні види робіт у рамках конкретної професії. Під компетентнісним підходом розуміється метод моделювання результатів освіти як норм якісної вищої освіти. Компетентнісний підхід вважається ключовою інноваційною ідеєю сучасної освіти, спрямованою на комплексне засвоєння знань та способів практичної діяльності {через опанування відповідними компетенціями), завдяки яким людина успішно реалізує себе в різних галузях професійної діяльності, набуває соціальної самостійності, стає мобільною та кваліфікованою.
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6011/1/%D0%A2._%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B2.pdf
Десятов, Т.М. (2014) Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід Порівняльна професійна педагогіка, Том 4 (1). pp. 82-89. ISSN 2308-4081