Запис Детальніше

Аксіологічний аспект інновацій як передумова зростання професіоналізму майбутнього вчителя

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6016/
 
Title Аксіологічний аспект інновацій як передумова зростання професіоналізму майбутнього вчителя
Axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher1 s professionalism
 
Creator Калюжна, Т.Г.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проаналізовано методологічні засади аксіологічного аспекту інновації як передумови зростання професіоналізму майбутнього вчителя. Наголошено на використанні вчителем творчого підходу в педагогічній діяльності, а також на тому, що творчість є необхідною складовою праці вчителя, без якої неможливий педагогічний процес. Творчість - необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку й розкриття особистості. Акцентовано увагу на аксіологічному підході до професійної підготовки майбутнього вчителя та його готовності до інноваційної педагогічної діяльності, на орієнтацію майбутнього вчителя на професійні й загальнолюдські цінності, які є однією з перших і необхідних умов високого професіоналізму педагога.
The article deals with methodological principles of an axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher's professional growth. It stresses on the usage of creative approach by a teacher in his pedagogical activity, and proves that creativity is a necessary constituent of a teacher's activity that makes pedagogical process possible.
Creativity is a necessary condition of teacher's becoming, his self-knowledge, development and uncovering identity, that develops abilities, forms of pedagogical talent. It is marked, that effective development of pedagogical teacher's creativity and self-realization is possible, when school activity and the system of methodological work are based on teacher's personality, his age and experience, level of pedagogical mastery, initiative and capabilities.
 
Publisher Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6016/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%B6%D0%BD%D0%B0_%D0%A2.%D0%93._%D0%9F%D0%B5%D0%B4._%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B8_%E2%84%963-_2014.pdf
Калюжна, Т.Г. (2014) Axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher1 s professionalism Педагогічні науки:теорія, історія, інноваційні технології, 3 (37). pp. 3-10. ISSN 2312-5993