Запис Детальніше

Гейміфікація: ігрові механіки для мотивації персоналу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6072/
 
Title Гейміфікація: ігрові механіки для мотивації персоналу
Gamification: game mechanics to motivate staff
 
Creator Сергеєва, Л.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У статті йдеться про використання ігрових механік у неігрових сферах. Автор констатує нестачу структурованих досліджень з означеної проблематики та аналізує публікації зарубіжних авторів, зупиняючись на завданнях, які дозволяють вирішити використання ігрових механік. Розглядаючи переваги й недоліки гейміфікації, автор доводить ефективність цього інструменту, адже під час навчання у формі гри засвоюється більший обсяг інформації, вона довше утримується в пам’яті тощо.
Проаналізовано наукові праці, де доведено, що гейміфікація підвищує мотивацію до діяльності, адже у грі зосереджено безліч її точок — змагальність, призові стимули, логіка подолання перешкод тощо. Використання ігрових механік сприяє поліпшенню якості комунікації в команді, виявленню лідерів, зниженню кількості конфліктів, підвищенню загального рівня продуктивності праці, стимулюванню учнів до навчальної діяльності та ін. Гейміфікація підвищує інтерес, заохочує до дії, є комплексом мотиваційних управлінських технік.
The article deals with using game mechanics in non-game areas. The author states the lack of structured research in this area and analyzes the publications of foreign authors, specifically paying attention to the objective allowing the use of game mechanics. The author reviews positive and negative aspects of gamification and proves the effectiveness of this instrument as, during learning in game format the students are able to absorb more information and retain it for longer periods of time.
Gamification increases motivation to activity since the game format allows to concentrate on many points, such as competitiveness, prize stimuli, logic of overcoming challenges etc. Using game mechanics also improves the quality of team communication, identifies leaders, reduces the number of conflicts, increases overall productivity and stimulates students to learn. Gamification increase interest, stimulates action and represents a whole complex of motivational techniques.
 
Publisher Університет Менеджменту Освіти Національної Академії педагогічних наук України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6072/1/%D0%B3%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B8%D1%84%E2%94%82%D0%BA%D0%B0%D1%86%E2%94%82%D1%8F_%281%29.pdf
Сергеєва, Л.М. (2014) Gamification: game mechanics to motivate staff Теорія та методика управління освітою: Електронне наукове фахове видання , 2 (15). ISSN 2310-2411