Запис Детальніше

Деякі аспекти професійної підготовки вчителя середніх шкіл в педагогічних закладах кінця ХІХ – початку ХХстоліття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6138/
http://naps.gov.ua/
 
Title Деякі аспекти професійної підготовки вчителя середніх шкіл в педагогічних закладах кінця ХІХ – початку ХХстоліття
Some aspects of training secondary school teachers in educational institutions of the late nineteenth - early twentieth century
 
Creator Тринус, О.В.
 
Subject 37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Кінець XIX - початок XX ст. - потужний етап розвитку вітчизняної педагогічної теорії та
ірактики. Інтенсивна розробка педагогічних проблем була зумовлена піднесенням суспільно-
іолітичного руху, реструктуризацією шкільної справи. Цеіі період позначений спробами
•ередових діячів, відомих педагогів суспільства вирішити проблеми формування особистості
^чителя. його професійної майстерності, ролі і місця освітнього діяча в організації навчально-
L повного процесу, шляхів і форм підготовки вчительських кадрів.
Late XIX - early XX century. - A powerful stage of development of the domestic educational theory and
iraktyky. Intensive development of pedagogical problems were caused by the rise of social and
iolitychnoho motion restructuring of school affairs. Tseii period marked by attempts
• eredovyh figures known teachers of society to solve the problems of identity formation
^ chytelya. their professional skills, the role and place of the educational leader in the organization of training and
L full process, ways and forms of training teachers.
 
Publisher НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6138/1/Untitled0.pdf
Тринус, О.В. (2011) Some aspects of training secondary school teachers in educational institutions of the late nineteenth - early twentieth century Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи (6). pp. 339-343. ISSN 978-617-513-121-3