Запис Детальніше

Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6183/
 
Title Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання
 
Creator П'ятакова, Т.С.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Автор дослідив вітчизняні та зарубіжні підходи до визначення понять «інклюзивна освіта», «інклюзивне навчання», «соціальна інклюзія», «особливі освітні потреби». У статті описано особливості підготовки вчителів Швейцарії до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
On working on the article the author analysed main national and international approaches to the determination of the terms such as «inclusive education», «inclusive teaching», «social inclu-sion», «special educational needs» and outlined the peculiarities of teachers training in Switzerland to be able to teach children with special educational needs.
 
Publisher ТОВ "АСМІ"
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6183/1/%D0%9F%D1%8F%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
П'ятакова, Т.С. (2009) Особливості підготовки вчителів швейцарської конфедерації до здійснення інклюзивного навчання Імідж сучасного педагога.Підготовка вчителя в умовах глобалізації, 10 (99). pp. 37-39.