Запис Детальніше

Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6187/
 
Title Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості
Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості
 
Creator Помиткін, Едуард Олександрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У поданій статті висвітленно філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості, здійснено аналіз існуючих уявлень про дух і духовність. Першопричиною та провідним мотивом духовно спрямованої діяльності й поведінки людини вважається усвідомлення загальної єдності. Духовний розвиток пов’язується з процесом самоідентифікації особистості з власним духовним “Я”, в ході якого людина підпорядковує свою біологічну та соціальну природу духовним ідеалам, цінностям та смислам, набуває духовного досвіду.
In the submitted paper coverage philosophical and psychological meaning of spirituality and spiritual development, analyzes the current ideas about the spirit and spirituality. The root cause and the leading motive spiritually oriented activities and awareness of human behavior is considered universal unity. Intellectual development is associated with the process of identification of the individual with his own spiritual "I", in which man subjugates its biological and social nature of spiritual ideals, values ​​and meanings, becomes a spiritual experience.
 
Publisher Інcтитуту психології ім.Г.С.Костюка АПН України
Institute of Psychology im.H.S.Kostyuka Pedagogical Sciences of Ukraine
 
Date 2006
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6187/1/%D0%98%D0%BD-%D1%82_%D0%BF%D1%81-%D0%B8%D0%B8-06.pdf
Помиткін, Едуард Олександрович (2006) Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості Scientific Papers of the Institute of Psychology im.H.S.Kostyuka Pedagogical Sciences of Ukraine. pp. 279-286.