Запис Детальніше

Єдність інтеративного та диференційованого підходів у підготовці викладачів вищої школи в умовах неперервної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6205/
 
Title Єдність інтеративного та диференційованого підходів у підготовці викладачів вищої школи в умовах неперервної освіти

 
Creator Джулай, Л.І.
 
Subject Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications
 
Description У статті обґрунтовуються концептуальні засади використання інтегративного та диференційованого підходів у підготовці викладачів вищої школи, висвітлено взаємозв’язки між базовою та післядипломною підготовкою в умовах їх неперервної освіти
The article grounds conceptual principles of integrative and differential approaches usage in the process of high school teachers’ training. The author highlights relations between basic and postgraduate teachers’ training in the conditions of continuous education
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6205/1/%D0%84%D0%B4%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%B2_%D1%83_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2...pdf
Джулай, Л.І. (2013) Вища освіта в Україні: часописДодаток. 1. : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології., 3. pp. 106-110.