Запис Детальніше

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6217/
 
Title Суб’єкт-суб’єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення
Субъект-субъектное взаимодействие педагога и дошкольника в процессе формирования ценностного отношения ребенка к окружению
Cooperation of teacher and preschool child is in the process of forming of the valued relation of child to surroundings
 
Creator Карабаєва, Ірина Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description У статті на основі аналізу наукової літератури надається характеристика сучасних підходів до визначення поняття суб’єкт-суб’єктна взаємодія, діалогове спілкування. Окреслюються сучасні підходи до пошуку засобів, які допомагають розвитку активної суб’єктної позиції дитини в виховному процесі, описується діалогове спілкування як один із важливих кроків на шляху до формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах суспільного дошкільного виховання.
On the basis of analysis of scientific literature describes the modern approaches to the definition of the subject- subject interaction, dialog communication. Outlines current approaches to fundraising to help the development of an active subject position of the child in the educational process; a dialog describes communication as an important step towards the creation of subject-subject interaction in a public preschool education.
В статье на основе анализа научной литературы дается характеристика современных подходов к определению понятия субъект-субъектное взаимодействие, диалоговое общение. Очерчиваются современные подходы к поиску средств, которые помогают развитию активной субъектной позиции ребёнка в воспитательном процессе, описывается диалоговое общение как один из важных шагов на пути к формированию субъект-субъектных взаимодействий в условиях общественного дошкольного воспитания.
 
Publisher "Срібна хвиля", Київ, Україна
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6217/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Office_Word.Pdf
Карабаєва, Ірина Іванівна (2014) Cooperation of teacher and preschool child is in the process of forming of the valued relation of child to surroundings Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (4). pp. 91-102. ISSN 2072-4772