Запис Детальніше

Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6222/
 
Title Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом
Teaching Mathematics to Vocational Schools’ Students on Module Principle
 
Creator Сікорський, П.І.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
5 Мathematics. natural sciences
 
Description У статті розглядаються психолого-педагогічні проблеми процесу засвоєння навчального матеріалу, принципи дискретності, неперервності та періодичного повторення при засвоєнні знань, особливості навчання математики у ПТНЗ, сутність непрямої системи оцінювання та модульної технології навчання
The article deals with psychological and pedagogical problems of the process of educational materials learning, principles of continuity, discontinuity and repetition in the process of knowledge mastering, peculiarities of mathematics teaching in vocational schools, and the essence of the indirect evaluation system and module technologies of studying
 
Publisher Львівський науково-практичний центр Інституту ПТО НАПН України, НУ Львівська політехніка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6222/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
Сікорський, П.І. (2012) Teaching Mathematics to Vocational Schools’ Students on Module Principle Pedagogy and Psychology of Vocational Education, 4. pp. 51-59. ISSN 2218-5186