Запис Детальніше

Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6224/
 
Title Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників
Ways of activation of adjusting mechanisms of the valued orientations of senior preschool children
Пути активизации регулятивных механизмов ценностных ориентаций старших дошкольников
 
Creator Соловйова, Людмила Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description У статті визначено умови оптимізації взаємодії дорослого з дитиною з метою розвитку регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в різних специфічно дитячих видах діяльності; розкрито зміст проведеної розвивальної роботи з дітьми та представлено результати порівняльного аналізу її ефективності.
In the article the terms of optimization of cooperation are certain adult with a child with the purpose of development of adgusting mechanisms of the valued orientations of children of senior preschool age in different specifically child's types of activity; maintenance of the conducted developing work is exposed with children and the results of comparative analysis of her efficiency are presented.
В статье определены условия оптимизации взаимодействия взрослого с ребёнком с целью развития регулятивних механизмов ценностных ориентаций детей старшого дошкольного возраста в разных специфически детских видах деятельности; раскрыто содержание проведенной развивающей работы с детьми и представлены результаты сравнительного анализа её эффективности.
 
Publisher "Срібна хвиля"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6224/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Office_Word.Pdf
- Соловйова, Людмила Іванівна (2014) Ways of activation of adjusting mechanisms of the valued orientations of senior preschool children Актуальні проблеми психології, 4 (1). pp. 220-229. ISSN 2072-4772