Запис Детальніше

Професіоналізація як сучасна глобальна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти в зарубіжних країнах та Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6234/
 
Title Професіоналізація як сучасна глобальна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти в зарубіжних країнах та Україні
 
Creator Десятов, Т.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто питання професіоналізації вищої педагогічної освіти як сучасної нобальної тенденції, що висуває нові вимоги до якості освіти, напрямів та рівня підготовки фахівців. Зазначено, що модернізація європейської освіти виявилася закономірною, оскільки географічні й суспільно-економічні трансформації призвели до підвищення мобільності європейських громадян. Всебічно обґрунтовано потребу європейського ринку праці в міжнародних вимогах кваліфікації\ визнанні дипломів та стандартизації освітніх послуг. Наголошено, що основною метою Болонських реформ є гармонізація освітньої архітектури європейських країн через створення загальноєвропейських дескрипторів якості та стандартів. Зазначено, що зростаючі вимоги ринку праці, стрімкі технологічні зміни, глобалізація., зростання академічної та трудової мобільності потребують використання компетентнісного підходу до формування готовності майбутніх учителів до підвищення їх професійного рівня, який є необхідною умовою і пріоритетним напрямом модернізації системи вищої педагогічної освіти України, Підтверджено тезу, яка визначає професіоналізацію як сучасну глобальну тенденцію в розвитку вищої освіти. Підкреслено роль Болонської угоди у розвитку вищої освіти в країнах ЄС та Україні в контексті запровадження двоступеневої освіти, оскільки йдеться про створення гнучкої системи вибору кваліфікації вищої освіти та повне оновлення програм підготовки, а також посилення її професійної складової Ащентовано увагу на тому, що базовість вищої освіти бакалаврського рівня та рівень спеціаліста в українській системі вищої освіти перешкоджають ефективному функціонуванню магістерської освіти.
The question of professionalization education degree as a modern nobalnoyi trends that places new demands on the quality of education, trends and level of training. It is noted that the modernization of European education was legitimate, as geographical and socio-economic transformation led to increased mobility of European citizens. Thoroughly justified needs of the European labor market of the European Union training \ recognition of diplomas and standardization of education. Emphasized that the main purpose of the Bologna reforms is to harmonize European architecture education through the creation of pan-European standards and quality descriptors. It is noted that the increasing demands of the labor market, rapid technological change, globalization., Academic growth and labor mobility require the use of the competency approach to the formation of future teachers to improve their professional level, which is a requirement and priority modernization of higher pedagogical education of Ukraine confirmed thesis, which defines professionalization as a modern global trends in higher education. Emphasized the role of the Bologna agreement in the development of higher education in the EU and Ukraine in the context of the introduction of two-tier education since it deals with the creation of flexible choice of higher education qualifications and complete upgrade training programs, as well as strengthening its professional component Aschentovano note that bazovist higher education Bachelor-level and expert level in Ukrainian higher education hinder effective functioning of master's education.
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6234/1/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B2_2014_-_%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81.131-136.pdf
Десятов, Т.М. (2014) Професіоналізація як сучасна глобальна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти в зарубіжних країнах та Україні Порівняльна професійна педагогіка, 2 (4). pp. 131-138. ISSN 2308-4081