Запис Детальніше

Проблема диференційованого навчання математики у ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6237/
 
Title Проблема диференційованого навчання математики у ПТНЗ
The Problem of Differentiated Mathematics Teaching in Vocational Schools
 
Creator Сікорський, П.І.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
51 Mathematics
 
Description Розглянуто актуальні проблеми покращення якості математичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів з використанням диференційованого навчання. Запропоновано нові підходи до профілізації навчання математики учнів ПТНЗ, а також інтеграції навчальних планів двох освітніх ступенів: професійно-технічної та вищої шкіл
The author considers contemporary issues of improving the quality of mathematical training of students in vocational schools involving differentiated teaching. The article proposes new approaches to profiling teaching of mathematics to vocational schools students, as well as the integration of the curriculum of the two levels of education: vocational and of the high schools
 
Publisher Львівський науково-практичний центр Інституту ПТО НАПН України, НУ Львівська політехніка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6237/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%821.pdf
Сікорський, П.І. (2013) The Problem of Differentiated Mathematics Teaching in Vocational Schools Педагогіка і психологія професійної освіти, 3. pp. 31-38. ISSN 2218-5186